Löningsdag

-13 grader nu på morgonen men så fort solen kommer fram ska det bli varmare. Säger dom! Mina axlar värker otroligt och har tagit två alvedon. Tänkte jag skulle fara till Storheden och Ica Maxi men det blir inte pga värken. Jag väntar med att besluta mig om saken.
 
Isabel är nu i Gävle och ska idag köra sin nya bil till Luleå. Då ska man vara nervös för det också. Inte för att hon är en dålig bilförare men det finns ju andra i trafiken.
 
Var in på nätet för att kolla om en vårjacka. Köpte en förra våren. Men den är alldeles för stor så jag tror jag lämnar den på Kupan. Sen har jag en gammal röd, så jag får väl använda den. Tillsvidare! Måste nog ta fram dammsugaren idag. Och använda den så klart. Jag är en riktig smulare. Där jag drar fram faller grejer och smulor på golvet.
 
Ikväll är det hockey igen. Samma SAIK mot HV och hoppas på vinst naturligtvis. Omgången är bäst av sju. Och nu har det spelats två matcher. Pojkar, pojkar lägg på ett kol!!!!!!!
 
Ha en fin dag och jag hoppas ni har sol som jag. Ciao!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0