Kvinnodagen

Steg upp vid sextiden och gjorde kaffe. Rostade en Wasa toast och gjorde en macka med skinka och tomat på. Sen hamnade jag vid datorn och radion. Ring så spelar vi blir det att lyssna på. Igår kväll sov jag framför Let´s dance. Beror nog på att jag steg upp så tidigt. Hade tänkt se Fader Brown men som sagt det missade jag.

Har satt Mattes taxikläder i tvättmaskin så att dom är brukbara i morgon då han ska ha dom. Tur att jag har maskin så att jag kan tvätta dom. Tur för Matte alltså.
 
Ikväll ska jag se mello. Brukar inte vara intresserad men i år är jag. Läste Bubbes blogg i PT. Han ska ju vara expert (?). Ska man lyssna på honom så är det inte Ellen B som vinner. Men han skrev ju ner Loreen också så det där med expert tror jag inte på. Tror han bara vill ha uppmärksamhet. Jag laddar mobilen så att jag kan ringa, hahaha! Jag ska rösta på bästa låt, i mitt tycke. SONGBIRD!
 
Sen är det bara att tro på turen. Nu tror jag det ska vara nån sport på radion och sen melodikrysset.  Jag kan säga att igår kväll regnade det skitmycket och blåste så att man kunde tro att det spökade inomhus. Det lät så! Det knäppte och lät jättemycket.  Men jag sov gott i alla fall.Ha nu en bra dag och hej då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0