Fortsätter blåsa

Idag fick jag till kaffet någorlunda. Rostade två fullkornsfranska till det. Och marmelad på. Som vanligt är det tomt i kylen. Matte har lovat handla när han kommer.
 
+2 grader men dom har lovat kallväder över hela landet. Synd om dom som har fått vårblommor. En annan är ju van med is och kyla. Men det är väl övergående.
 
Isabel och Alec kom hit igår. Alec gick med sopor och Isabel möblerade om. Jag bjöd på korvgryta (det enda jag hade i kylen). Alec och jag spelade monopol. Och vi hade det så mysigt. En dag i helgen ska dom komma och då ha med sig Melvin, Alec´s lillebror. Det blir kul.
 
Som sagt var så fick jag ett nytt sovrum igår. Det blev som större med sängen intill väggen, mot förr. Sov som vanligt i den. Inget kinesiskt feng shui. Eller vad det heter. Får väl se hur jag trivs i hörnet.
 
Fredag morgon i alla fall. Får se vad denna dag har i sitt sköte. På väggen ovanför skrivbordet har jag tre av mina barnbarn på kort. Något att vila ögonen på. Nu ska jag spela lite mahjong fastän jag är sömnig. Steg upp klockan fem. Blir nog att sova framför TV idag.  Hoppas ni får en skön dag. Ciao!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0