Det snöar

Oj vad det snöar. Började igår kväll och det har kommit jättemycket snö. Varför kan man undra? Det är -3 grader.
Igår var jag och Isabel på Ica Maxi och gjorde av med pengar. Inte svårt för mig att spendera 2000 bara så där.  Men det var mycket som jag hade slut på t ex toapapper, tvättmedel, glödlampor osv. Inte gråta över spilld mjölk eller hur?
 
Gjorde te tills Matte kom från jobbet vid niotiden. Såg hockeykväll innan sänggåendet. Pga det dåliga vädret har jag mer ont i lederna. Men det är ju inget ovanligt. Skulle behöva städa tror jag men vet inte hur det blir med det. Har gjort kaffe men det var blaskigt. Varför kan jag inte göra gott kaffe varje gång? Istället för bläh-kaffe. Dricker hellre starkt kaffe än blask.
 
Nu drar jag fram dammsugaren i alla fall. Har startat en tvättmaskin också. Ska försöka se Skavlan i kväll då Mando Diao är med. Fick ett mail om det igår. Ha nu en bra dag, hoppas det klarnar upp på himlen och slutar snöa. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0