Vi grattar Isabel

Efter en dag utan värk så är det igång igen. Får vara glad för det lilla värkfria. Ca -20 grader på morgonen. Laleh sjunger Ängeln i rummet och jag önskar att denna ängel satt här bredvid mig.
 
Igår kväll såg jag idrottsgalan från globeln. Varför? Ja det kan jag undra över. Man kan säga att det var klubben för inbördes beundran. Jerringspriset har jag röstat på, men inte ville jag att en golfare skulle vinna. Rättvisats skulle det vara att Johan Olsson vann. Han är väl den som får minst pengar för sin prestation att jämföra med Henrik Stetson som fick 11,4 miljoner för en tävling. Men säg den rättvisa som råder i världen. Och jag ska inget säga som röstade på Zlatan. Men sen ändrade jag mig. För sent!
 
Matte sover ännu på soffan. Han är ledig i dag. Behöver nog sova ut. På eftermiddagen kommer Isabel och Alec hit och äter middag. Matte ska köpa en tårta att gratta Isabel med. Smaskens.
 
 Jordgubbstårta naturligtvis. Själv är jag inte så förtjust i grädde, men! 
 
Ha nu en bra dag så hörs vi. Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0