Rinnsnuva

Värken i lungorna fortsätter och snuvan följer i dess släptåg. En riktig rinnsnuva har jag begåvats med. Usch!!!!!!
Har tappat matlusten också. Tycker att allt är smaklöst. Försökte ringa till Isabel men tji svar. Hon är väl på jobbet. Tänkte att hon kunde handla lite mer med smak. Ska slänga det mesta som jag har i kylen. Bläh!
 
Har snöat litegrann. Blötsnö. Det är en plusgrad. Konstig vinter. Snart kommer väl björnen ur sitt ide. Vi kan väl sjunga "Björnen sover" så att han får fortsätta sova. Kan väl inte vara bra för dessa djur att bli väckta i förtid.
 
Igår började fyran sända Emmerdale och då förstår man att allt är som vanligt igen. Nu får jag ta itu med min stackars näsa. Bara att torka och torka snoken. Ska också göra en handlingslista till Isabel. Ha ni en bra dag. Hej då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0