Ramla omkull

 
Jag hade skrivit om att Matte ramlade omkull när han gick med mina sopor igår. Nu var han och lämnade prover på Sunderby sjukhus. Då undersökte läkaren honom. Tre brutna revben, ett sargat knä och blåmärkta händer resulterade detta fall i. Man kan inte vara för försiktig i dessa halkiga tider. Det jag hade skrivit ramlade bort (hahaha). Typiskt!
 
Men jag kan inte göra annat än att skratta då jag tänker på städningen i min lägenhet igår. Brukar ni städa i denna ordning? -----Vaska, damma och dammsuga. Jag brukar inte göra det men igår blev det så när min städhjälp for fram. Herre jesses.
 
Såg en svensk film igår. Tyskungen efter en bok av Camilla Läckberg. En rörig film. Tur jag läst boken. Matte har inte det och han fattade ingenting. Vilket jag kan förstå.
 
Jag flyttar mig nu till TV för att se touren. Har inga förhoppningar på en svensk seger. Bland killarna verkar dom ryska vara i slag och dom finska tjejerna verkar bra.
 
Ha det så bra och var försiktiga så ni inte faller. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0