Fortsatt kyla

Omläggningen var ingen rolig sak igår. När bandaget skulle bort från tårna hade det fastnat , så sköterskan fick använda all kraft och liksom bända bort skiten. Det kom tårar faktiskt som jag försökte blinka bort. Det hela berodde på att det inte var satt nåt nät över såren. Och nu vet jag att det blir samma skit på måndag vid omläggningen. För det fanns inget nät att lägga om med. Verkar som om jag ska prövas om igen. Är det inte lika bra att dom slår en yxa i skallen på en gång. Då kanske jag slipper plågas en gång för alla.
 
Idag är det -19 grader. Lämpligt. Matte far hem idag. Tror han är ledig i helgen. Då får han sova ut. Det får väl jag också. Gott kaffe jag har gjort. Gjorde också en leksands med leverpastej och gurka på. Det blev min frukost idag.
 Nu kom Matte så då får han smaka mitt goda kaffe. Jag har startat en tvättmaskin med vittvätt. Ha en bra fredag. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0