Antibiotika hjälper inte

Ännu en dag med blida. Bara mörker vartän man ser. Snön har ännu en gång försvunnit. Matte jobbar fastän han har ont i bröstet. Beroende på de revben han brutit. Stackars honom. ♥
 
Jag har fortfarande ont i mina tår efter omläggningen. Blir snart tokig(are). Tour de ski idag är det indiviuell start.
Igår såg vi Miljonjakten, På spåret och en film med Kevin Costner och sen sängen.
 
Jag har nyss löst melodikrysset. Enkelt var det idag. Ja det brukar det ju vara. Matte är ute och kör och det verkar lite körningar. Folk börjar väl vara less på satt röra på sig. Sitter mest hemma. Jag förstår dom.
 
Ska snart förflytta mig till TV-rummet. Kanske jag läser en stund. Ha en bra dag och hej då!
 
  I morgon fyller Caroline år. Mitt barnbarn som bor i Skarpnäck. Grattis!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0