Torsdag kväll

Torsdag kväll och Matte har farit på jobb. Idag kokade jag bruna bönor och stekte korv till det. Det blev vår middag. Gott som tusan. Skulle gärna ätit stekt fläsk till bönorna men min son föredrar korv. Till lunch gjorde jag räkmackor på polarvete.
 
Ett silver i dag då curlingdamerna då fick spö av Canada. Jag tyckte ändå att svenskorna gjorde bra ifrån sig. Igår när jag var på Ica Maxi och handlade kom jag hem lagom för att se sprintstafetten. Brons för både damer och herrar. Tror det är 12 medaljer svenskarna har plockat hem so far! 
Nu ska jag koka nyponsoppa som Matte kan ta till en nattmacka när han slutat jobba. Sov gott mina vänner!
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0