OS avslutning

Börjar med att gratta ryssarna till tre medaljer på 5-milen. Strongt gjort. De svenska killarna kom 7, 8 och 9 och det var bra nog. Jag förstår inte varför jag nu är så less på Norges skidlag. Men så är det.
 
Däremot är jag glad åt mitt nya (begagnade) vita, runda matbord. Isabel hämtade det i Smedsbyn igår efter hennes jobb. Sen kom hon med det och monterade isär det gamla stora som bars ut i förrådet. Monterade ihop det nya och sen städade hon också. Jag bara satt i min sköna fåtölj och tittade på. Hm! Jag är så nöjd nu. Nu är det bara vitrinskåpet som saknas. Sen tycker Isabel att jag behöver en ny matta under bordet. Den jag har nu är en grön ryamatta.
 
Klockan ett är det hockeyfinal mellan Canada och Tre Kronor. I mitt tycker är det inte klokt att domarna är från Canada. Är det rättvist? Jaja!
 
Idag är det inget snö som faller, men är ändå mulet. Bara några kallgrader. Snart mars månad. Längtar efter solen. Men den kommer, var så säker. Ha nu det bra. Hej då!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0