Nollgradigt

Tråkigt väder! Mulet med snö som hänger i luften. Det blåser i alla fall mindre. Efter en intagen frukost har jag startat en maskin med tvätt. Som tur är har jag upptäckt en dubbelfaktura från Luleå kommun. Tänk er att dom vill ha betalt två gånger för utförda tjänster. Tur att jag inte är senil och gladeligen betalar. Har inte ekonomi för detta. Snart är dom ett minne blott. När dom sa på sjukhuset att jag inte ska använda stödstrumpor innan tårna läkt, så tror dom inte att jag behöver mer hjälp som t ex med städning. Let it be! Bra kvinna reder sig själv.
 
Blir mindre TV med OS idag för mig. Skidåkarna har ledigt till onsdag då dom kör sprintstafetten. Sen vet jag inte vad det är på programmet från Sotji. Omläggning idag för mina tår. När blir det bra kan man undra? Ingen som vet, ingen som vet.....osv
 
Ha en bra måndag! Ciao!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0