Nästan blida

Strumppådragaren kom hit för att sätta på mig socks. Komunikationen på hemtjänsten måste vara noll. Men det är väl inte så konstigt när det är så många som jobbar där. Men sköterskan får jag hoppas kommer idag. Matte jobbar till tio. Klockan elva kommer Isabel och ska äta lunch med oss innan Matte far hem för att fira helg. Jag ska göra gulasch.
 
Det är bara några grader ute idag. Kallgrader menar jag. Bara det inte blir regn. Jag fortsätter väl sticka på Mattes sockor. Jag satte på mig mina igår och dom sitter fortfarande på. Skönt för kalla fötter på ett iskallt golv. Nu ska jag till köket för att göra maten så det bara är att äta sen.
 
Ha det nu så idag. Hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0