Mycket snö har vi

Hann inte med bloggen igår. Matte var ledig på dagen och började inte förrän vid åttatiden, så det var TV-tittande på OS hela tiden. Sen hade jag ont i bröstet. Lungorna? Har en läkartid den 7 mars så jag vänta till dess. Matte tyckte jag skulle åka till akuten, men det orkar jag inte. Det är ju så att man ska vara frisk för att orka med akuten. Man härdar ut.
 
Jag vill inte skriva om de norska damernas framgång på tremilen idag. Däremot var det kul med bronset som herrarna i curlinglaget tog igår. Och Anna Holmlund fick brons i freestyle, bra! Sveriges tre kronor spelar final i hockey, mot Canada, i morgon. Domaren är från Canada? Canadensarna behöver väl hjälp. Nu har lilla Sverige tagit 14 medaljer. Pyttelilla Norge har tagit fler men av andra orsaker.
 
Matte for hem i natt för att sova ut. Börjar i kväll igen. Isabel har köpt ett vitt, runt matbord på FB till mig. Samtidigt har hon satt ut mitt matbord till försäljning. Kanske jag får ha två bord i min lilla lägenhet. Mitt förråd är fullt så där platsar det inte. Jag har ju länge letad efter ett vitt, runt bord. Så jag är glad för det.
 
Jag värmer upp bruna bönor till middag och steker några korvskivor. Blir väl ensam vid middagsbordet eller så äter jag vid TV-n. Ha en bra lördag och hej då!
 
 Så här mycket snö har vi fått senaste dagarna! Bläh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0