Mera guld

Herrarna tar guld i Sotji idag. Lars Nelson, Daniel Richardsson, Johan Olsson och Marcus Hellner är guldlaget som 16/2 2014 vinner OS guld i stafett. Vilka killar. Silvret tar Ryssland och Frankrike vinner brons. Nu har Sverige 9 medaljer och alla i längdskidåkning. Ännu är det en vecka kvar av tävlingar. Och allt kan hända. Pratade nyss med Matte och han var lika glad som jag.
 
Vädret är ingen höjdare idag. Snöar och blåser gör det. Riktigt skitväder. Tur jag får vara inne. Har duschat på morgonen och bytt sängkläder. Det tog mig cirka en timme att sätta täcket i påslakanet. Jag är så fumlig när jag ska göta nåt sånt. Men nu är det gjort.
 
Ska se lite TV och sen fixa mat. Har en korvbit så jag steker några skivor och kokar potatis till detta. Skulle på affären men kan inte ta på mig skorna så det blir inte. Får trolla med knäna så att korven räcker. Matte kommer på tisdag eftermiddag så då får han handla. Kanske att jag far på onsdag och handlar lite.
 
Har några maskiner tvätt att ta hand om. Gör en idag och en i morgon.  Ha en fin söndag trots vädret. Höres!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0