Ishalt även idag

Halt även idag. Men det skiter jag i. Ska bara vara inne och mojsa. Sprinten idag börjar klockan elva och gissa att jag håller tummarna för de svenska. Särskilt Emil står mitt hjärta nära. Damkronorna ska också spela mot Tyskland idag. Curlingdamerna går det inget vidare för. Men än ska vi inte tappa modet. Herrarna verkar i alla fall ha vind i seglen.
 
Igår efter omläggningen kom värken tillbaka, Varför? Då hade jag inte haft värk sen i torsdags. Men i natt har det gjort ont hela natten. Bara att börja med piller igen. Suck!
 
Korv på leksands blir frukost. Det är dags att handla igen. Matte kommer visst idag. Kan han göra det? "Allt är så bra nu" sjunger Veronica de Maggio och Håkan Hellström på radion. Är det så! Tvivlar på det.
 
Nu har kräksjukan kommit till norrbotten. Gäller bara att hålla sig ifrån Sunderbyns sjukhus. Flera fall har upptäcks på infektionskliniken och några andra avdelningar. TVÄTTA HÄNDERNA för fan!
 
Nu förflyttar jag mig till TV. Hoppas, hoppas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0