Den stora dagen

Stora dagen för OS och invigning klockan 17. Anders Södergren blir fanbäraren för Sverige. -6 grader är det här i Luleå. Har sovit ganska bra men klaga kan man i alla fall. Åtminstone jag kan det. Kan känna mig ensam och det är väl inte så bra. Och när jag är ensam slarvar jag med maten. Inte bra. I kylen har jag säkert nån mat som jag ska slänga. Kanske jag sätter ut det till skatorna. Dom är väl hungriga dom också.
 
På FB rasar vargdebatten. Varghatare är det gott om. Fastän jag har jagat mycket skulle jag aldrig kunna skjuta en varg. Tycker det skulle vara som att skjuta en hund. Tycker också att dom har sitt berättigande att få finnas i den svenska naturen. Appropå vargar så är det Jokkmokks marknad i helgen. Dit ska jag inte.
 
Nu ska jag spela en mahjong. I brist på annat. Har ätit en polarmacka med ost och druckit en kopp kaffe. Fortsätter med stickningen. Lite TV blir det också. Längtar till våren hela tiden.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0