Bara en vanlig dag

Igår fick man återigen höra "Du gamla du fria" när herrarna fick motta guldet i Sotji. Inte utan att man blev lite stolt så svensk man är. I natt har jag varit vaken flera gånger. Vet inte varför. Ute är en traktor och skottar. Ser ut som blötsnö. Inte kul på väderfronten tycker jag. Det bästa är att våren närmar sig så sakteliga. Matte ska komma idag. Får skicka han på affären för nu är kylen tom igen. Planerar en handlingsdag i morgon. Beror på om jag får på mig några skor.
 
I Sotji är det storslalom för damer idag. Vi har några tjejer med där. Håller tummarna för dom. Annars är det väl curling för herrar som är största medaljhoppet. Men vet inte när dom kör igång med semifinalerna.
 
Kanske jag tar fram dammsugaren idag. Det behövs verkligen. Sen skulle jag städa på skrivbordet för där är det verkligen kaos. En maskin tvätt kanske också blir gjord. Sen TV för hela slanten. Bara en vanlig dag i hemmet. Ha en bra dag och hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0