Första april

SAIK - Linköping 3-0. Nästa match på onsdag i Linköping. När jag märker avundsjukan på FB kan jag bara skratta. Är stolt över pojkarna i Skellefteå. Har hjärtat på rätta stället.
 
-4 grader idag och än så länge är solen framme. Igår kväll snöade det en aning. Bara så att marken blev vit. Hua! Idag är det första april så nu får det vara bra med vinter. Snälla moder jord nu vill jag ha sommar. I alla fall vår.
 
Blir nog en latardag idag också. Inte mycket jag orkar prestera. Ska snart se på play från igår. Tvåan visade om Maria som har ALS. Då får jag se att det finns människor som har det värre än mig.
 
Kokar potatis och steker korv till mat idag. Enkelt för mig. Önskar er nu en fin dag. Hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0