Två månader till jul

 
 
Ännu en regnig dag. Det börjar redan vara mörkt, fastän klockan bara är tre. Två månader till jul idag. Skönt när dom månaderna har gått så det börjar våras igen.
 
Har haft städerskan här idag. Så nu är det rent och fint hos mig. Vid fyra kommer Matte och sen ska Alec komma. Vid sex dammar Isabel in och då ska vi äta tacos. Så snart är det till att hacka grönsaker och lök. Överlåter till Matte att steka köttfärsen. Han är bra på det.
 
Har beställt några julklappar. Får se hur mycket pengar jag kan lägga på klappar i år. Beror väl på hur mycket räkningarna jag får från hemtjänsten. Såg en annons från Coop om hemkörning av matvaror. Måste in och kolla detta.
 
Ja det var väl allt för idag mina vänner. Sköt om er. Vi hörs!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0