Surväder

Idag blev jag tagen på sängen kan man säga. Hade just tagit två panodil och lagt mig igen när strumppådragaren kom. Så nu har jag druckit kaffe och ätit en torr limpmacka med prickig korv på. Svamlat en stund med min svåger Bengt i telefon. Han bor i Skarpnäck. Helt otroligt hur han, som är en skogsmänniska i grunden, har hamnat i  Stockholmstrakten. Men så kan det gå.
 
Ser surt ut angående vädret idag. Jag känner det som om jag bara skulle vilja krypa ner i sängen igen. Och titta upp till sommarn. Men så går det ju inte till.
 
Försökte ta reda på telefonnumret till frisören i samma hus som VC igår. Men det verkar vara tji. Sökte på nätet men det verkar inte vara så aktuella adresser där. Kanske man måste åka dit för att beställa tid. Tänkte vara på vaccinationen den 6/11 klockan 13 - 15. Enligt VC hemsida är det vaccination då. Skulle passa med ett frisörbesök då.
 
Ska snart förflytta mig till TV:n för att kolla Emmerdale bland annat. Hade tänkt ringa Samhall om varor. Men skiter i det. Jag har inte tänkt att ha mitt ICA kort inlåst på kvantum. Man kan tro att det är Stasi som har bestämt när och vad jag ska handla. Det är bara att ta sig till Ica Maxi eller Willys. Synd att det blev ett sånt slut på samarbetet med Samhall.
 
Nu får ni ha en bra dag. Jag ska försöka att ta ett djupt andetag och känna friden komma igen. Ciao!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0