Smarta jag

Satte en filt i tvättmaskinen och startade den. Upptäckte att ett papper som jag använt att snyta mig i var borta från rullatorn. Alltså är detta papper i tvättmaskinen. Då vet jag vad jag har att göra när tvätten är klar. Tusentals småsmå pappersbitar kommer att översålla denna filt. Det har hänt mig förrut, så jag vet. Bara att hålla huvudet kallt och tro på att det inte är så farligt. I värsta fall får jag köpa en ny filt.
 
Regnväder idag. Riktigt rusk måste jag säga. Tur att jag inte måste ut. Ska ta ut stekt köttfärs ur frysen som jag ska laga köttfärssås på. Till det spagetti. Blev längtandes efter det. Annars är det inte ofta jag längtar efter efter mat. Rostade en limpskiva som jag satte citronmarmelad och cheddarost på till kaffet. Nu står jag mig till middagen. Oj vad jag skulle vilja ha garn att sätta stickorna i. Få se när jag tar mig till Ica Maxi och kan köpa det.
 
Idag ska jag kolla på nätet om några julklappar. Är tid för det. Men vad ska jag köpa. Känns som om ingen bryr sig längre. 
 
Ha nu en bra dag. Det ska jag ha. Hej då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0