Natti natt

Klockan är nu 22.00 och jag funderar på sänggående. Har duschat och ätit två skorpor så nu ska jag ta nattmedicin. En maskin har jag också tvättat och hängt upp. Klockan 8.30 kommer strumppåtagarn så då är det bäst att jag ser till att vara på benen.
 
Det blev inget melodikryss för mig idag. Datorn ville inte vara med på detta. Däremot har jag sett mycket på Guld och Animal Planet. Gjorde pannkakor till middag till lunch blev det en leksands med falukorv.
 
Hade inte tänkt skriva nåt idag, men så blev det i alla fall. Nu ska jag stänga av datorn och koja. Ha en skön natt. Jag fryser fast jag är inomhus. Brrr!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta bäcklin

Trevligt att du skriver igen ,har saknat dej! Hälsar M

2013-10-05 @ 22:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0