Hoppas på en bra dag

Efter en god natts sömn sitter jag här med min kaffekopp och en limpmacka med falukorv på. Igår var jag lite krasslig men idag känns det bättre. Åt pizza igår tilsammans med  Matte, Isabel och Alec. När Matte for till jobbet och dom andra hem diskade jag och sen blev det sängen.
 
Matte jobbade till fyra så han ligger på soffan och sover nu. Snart blir det melodikrysset. I natt blir det att ställa om  klockan till vintertid igen. Jag ser bara fram emot sommaren. Vädret idag är lite småkyligt. Hua!
 
Blir nog lite TV som vanligt.  Vad mer kan man göra. Imorgon ska Isabel skjutsa mig till Ica Maxi. Jag ska bland annat köpa garn. Hoppas ni får en bra dag.Hej då.
 
Så här kände jag mig igår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0