Vinterstudion har premiär

Fredag igen. Lite kylslaget utomhus. Tippar att det är ca 13 grader. Lederna värker som bara den.
 
Idag ska jag slå in lite klappar. Klockan elva lunch med Matte. Det blir korvgryta med mycket grönsaker. Grönsaker med kolhydrater. Men det skiter jag för det är gott, gottigott.
 
Isabel och Alec har farit nu på morgonen till Umeå där dom ska hälsa på kusin Madde. Tycker dom ska köra försiktigt.
 
Jag blir ensam i helgen eftersom Matte är ledig. Tar det bara lugnt. Idag blir det att se Vinterstudion premiären från Bruksvallarna.Tio kilometer herrar och fem kilometer damer. Tror det är i fristil. Då är helgerna bokade i vinter. Mina två favoriter är Anna Haag och Emil Jönsson. Vet inte om dom är med idag. Har för mig att Emil är skadad. Jippi i alla fall att få se skidor igen.
 
 
Ha en bra dag mina vänner och hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0