Vaccinerad

Då har jag vaccinerat mig för denna års influensa. Matte har lagat lunch, korv stroganoff och ris som vi åt tillsammans med Isabel. När vi var på VC hämtade vi också ut medicin på apoteket ♥. Matte handlade också till lördagens paltkok. Frysen frostade han också av. Herre min jehe så arbetsam han har varit idag innan han for och jobbade.
 
Jag har sett ett avsnitt av "Tillbaka til Aidensfield" och även ett avsnitt av "Lilla huset på prärien". Klockan sju ser jag "Dallas" och klockan nio "Vikingar" på fyran. Klockan 23 kommer Matte från jobbet. Och då är det dags för sängen.
 
Ska gå in på nätet för att kolla om honungsplåster. Ska det vätska så mycket som det gör nu?  Hm!
 
Hör av mig i morgon när jag vet. Vädret är som vanligt skitfint. Ha en bra kväll. Ciao!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0