Tråkig lördag

Sitter och ser vinterstudion. Hoppade över melodikrysset idag för skidorna. Efter en mera kall gårdag ser jag att det nästan är blida idag. Jag ska ju inte vara ute men njuter ändå av värmen.
 
Igår gjorde jag köttbullar på 2,5 kg köttfärs. Så nu har jag köttbullar i frysen. Förstår ändå inte varför jag måste göra så mycket köttbullar. Det är som om jag hade alla ungar hemma vid maten. Ja, ja dom går nog åt.
 
Ikväll ska jag se Downton Abbey innan sänggåendet. Är trött redan nu fastän klockan bara har passerat ett. Kanske det blir en middagslur. Skönt skulle det vara.
 
Ha nu en bra dag. Min svåger fyller sjuttiofem idag. Har plingat till han en signal. Hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0