Så är det

Ringer till kommunen för att fråga om min hemtjänst. Men handläggaren är ute återkommer senare. Typiskt! När man vill veta nåt, så är det svårt att få tag i folk som har hand om det. Brukar tänka på de gamla som inte har dator t ex. Nu brukar alla lämna ut www......se .osv. Men om man inte har dator eller förstår sig på mobilen som man kan göra allt på. Då står man sig slätt. I min situation får jag ringa senare idag.
 
-2 grader är det ute idag. Ser en springa solsken i horisonten. En ekorre springer förbi, säkert sökande efter nåt att äta. Ska försöka komma ihåg att köpa nötter att hänga upp här utanför före jul.
 
Annars kan jag inte komma ihåg nåt spaciellt jag ska göra idag. Matte kommer på eftermiddagen. Han börjar jobba fyra imorgon bitti.
 
 Ha nu en fin dag. Jag och Nasse tar en tur mot solen. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0