Plåster på

Vaknar med ont i tårna. Kan säga att det inte är nån skön känsla. Kan bero på att plåstret har lossnat och att det svider ofantligt. Isabel ska komma hit innan jobbet och sätta på ett nytt. Jag lär väl komma i graven med plåster på.
 
Polarkaka med skinka och gurka tillsammans med kaffe blir frukost. Sen undrar jag om vinterstudion är idag. Det är lite si och så med det. Satt och väntade igår på sprinten men tji fick jag då det aldrig kom. Så kan det bli.
 
Matte for ju hem igår för att betala sina räkningar. Nyss kom han åter för att byta kläder. Arbetskläder på. Kanske han äter lunch här. Ser två räkningar som jag måste betala. Sista dagen är det ju.
 
Oscar ska spela match här i Luleå idag och håller tummarna för vinst. Det har snöat lite i natt och det är några grader kallt. Fint adventväder. Eller hur? Ja nu kommer min dotter och ska plåstra om mig. Ha en bra lördag! Hej då!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0