Längtar efter C vitamin

Har kollat i Cellbes katalog och undrar varför det alltid ska vara volanger och skit på alla kläder. Jag gillar inte volanger. Annars är ju Cellbes bra med stora storlekar. Andra kataloger har bara kläder för magra. Synd!
Ute är det ca 7 grader och ser lite kyligt ut. Men kan man vänta nåt annat den 19/11.
 
Idag måste jag göra en handningslista för morgondagen. Det är mycket jag behöver. Bland annat frukt. Jag längtar efter apelsiner. Det är ju apelsintider nu.
 
Ikväll spelar Sverige returen mot Portugal. Vet inte om jag törs titta då. Och så blir jag så sur på Ronaldo. En riktig skitstövel i mitt tycke. Förstår inte hur nån kan tycka han är bra. Håller i alla fall tummarna för Sverige och Zlatan.
 
Hoppas nu att ni får en bra dag mina vänner. Hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0