En bra torsdag

Jag har inte stuckit ut näsan ännu, men tycker det ser ut kallt. Sovit som en stock i natt. Fick bra värktabletter av min doktor igår. Dom är också inflammationshämmande. Bra för det reumatiska. Då är ordningen återställd så att jag kan vara en människa igen.
 
Var till Ica Maxi och gjorde av med pengar igår. Inte så svårt. Men ledsamt när kulorna rullar. Vi hämtade upp Matte på hemvägen. Gjorde en gemensam middag i allra enkelhet, varmkorv med bröd och mos. Ja, jag gjorde ingenting utan lät mina barn arbeta.
 
Matte började sitt skift 04.00 så han har varit igång en stund redan. Ser honom vid middagen då jag har gjort pyttipanna.  Har ju rester att göra av. Bra då att ta tillvara maten.
 
Nu kom städhjälpen som ska hjälpa mig att få undan den värsta skiten. Ha nu en bra dag så hörs vi sen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0