Djävla rullator

Efter strumppådragningen på morgonen sov jag vidare till 09.30. Då upp och tar min medicin. Gör kaffe med en polarknäckemacka som jag satt skinkost och skinka på. Verkligt gott. Sen hamnar jag vid datorn och inväntar vinterstudion för att se skate. Det är ju mest svenskar som åker från Bruksvallarna. Men en och annan utlänning blir väl med i tävlingen. Nästa helg blir det väl som vanligt.
 
Kan svära åt min rullator. Flera gånger kör jag på mina tår, som är nog så onda sen förut. Rullatorn är svårmanuerad som det är. Helt oduglig att köra är jag. Får nog ställa undan den. Om jag vill ha mina tår utan sår i framtiden.
 
Ser nu att jag kan se "De fattiga och de rika" i repris 12.05. Gör det då jag missade det igår. Och det för att jag såg "Downton Abbey". Annars är jag mycket för att se play om jag missat nåt.
 
Idag är det kallt igen efter blidan igår. Jag håller mig inne som vanligt.
 
 Rullator inget att föredra tycker farbrorn och jag. Ha en bra dag i kylan. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0