Varannandags väder

Inte så bra med sömnen i natt. Sov mellan 23 och 03. Sen läste jag till klockan 06.00. Varför jag inte kunde sova berodde på värk i tårna. Och varför det värker kan man undra. Värst är såret på stortån och det går inte en dag utan att jag förbannar fotvårderskan som var tvungen att pillra i min sårskorpa. En liten. liten skorpa som sen blev större och större och nu är skitstor och ingen skorpa, utan ett sår. Tror ni att jag går till denna fotvårderska nån mer gång? Icke det. Om jag inte är självmordsbenägen.
 
Klockan 16 idag kommer tvättmaskinen. Hoppas det blir bra så. Jag slipper oroa mig med att jag inte ska kunna gå till tvättstugan. Nästa månad blir det till att starta ett nytt sparande och sen hoppas på att jag kan köpa mina önskemöbler. Men först måste jag köpa blomplantor.
 
I morse regnade det. Igår var det ju så soligt och mysigt väder. Satt i solen en stund utanför sjukhuset när jag väntade på taxin. Härligt!
 
I hockey VM har Sverige förlorat en match (Schweiz) och vunnit två (Tjeckien, Vitryssland). Nästa match är mot Norge i morgon. Skulle inte förvåna mig att vi förlorar den. Då får man skämmas för tid och evighet. Sverige skulle ha skickat SAIK till VM. Dom är bra mycket bättrre än nuvarande tre kronor. Eller hur?
 
Nu ska jag skriva en handlingslista som jag ska ringa in till samhall på förmiddagen. Ha det bra mina vänner!
 
                                                    Hej då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0