Inget att läsa

Ser ut att bli en solig dag idag också. Men jag tror att det är ganska kyligt på nätterna ännu. Maten på fatet är uppätet ser jag. Dom små knubbiga kottarna mår nog väl. Har dom också småkottar så behöver dom lite extra mat. Ett och annat småkryp har kommit fram så snart har dom mat att föda sig med.
 
Och vad ska man göra idag? Igår var jag in på pricerunner för att kolla om glassmaskiner. Det efter att jag sett att Ica Maxi tar 600 kronor för en maskin. Hittade en samma sort hos Electro World för 329 kronor. Och då var det fraktfritt. Beställde en sån och den kommer till veckan.Så då kan Alec göra glass.
 
Nu är det fredag igen och jag har inget att läsa. Hopplöst känns det. Och nu är det här med skorna. Inte kul att fara nånstans när det klämmer på min tår (sår). Måste tänka efter om det. Och sen är jag ganska fattig denna månad pga alla födelsedagar. Just nu pratar dom om fasta på radion. Hur kan man bara fasta och inte äta utan bara dricka. Och allt detta för att leva lite längre. Och hur roligt är det att leva om man inte får äta, utan vara hungrig hela tiden.
 
I Boden har dom anhållit en man för styckmord på denna tjugoåriga kvinna som varit försvunnen. Hur kan man först mörda nån och sen stycka kroppen. För mig obegripligt?
 
Nu ska jag gå ut och kolla mina växter. Isabel ska ju köpa en vattenkanna. Sen ska jag betala elräkningen så att jag har betalat alla räkningar denna månad. Ha nu en fin dag och enligt FB ska visst alla grilla idag (inte jag).
 
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0