Grattis Oscar

Ja då var plantorna inköpta och hualigen så dyrt det blev. Jag köpte penséer, pelargoner. en hängande uppsättning med petunior samt några marktäckande som jag inte kommer ihåg namnet på.  I alla fall var dom perenna. Isabel satte ner dom i rabatterna och sen hade hon ett sjå med att hänga upp petuniorna. Men nu är allt gjort och jag har sovit middag. Har stekt några grillkorvar som jag serverat med stuvad blomkål.
 
Nu ska jag titta  på Emmerdale i play som jag missade på förmiddagen. Så har jag ringt till Oscar som fyller 16 år idag. Minns så väl när han föddes den lilla gullgubben. Nu är han inte så liten direkt men lika gullig.
 
Oscar när han var i Jönköping förra sommaren på hockeyskola.
 
Beställde varor med Samhall på förmiddagen så då kommer dom i morgon. Få se vilken dag jag kan köpa glassmaskinen till Alec som fyller på söndag. Kanske jag far en sväng till Ica Maxi sen i veckan.
 
Nu är det slut på skrivandet för idag. Hej då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0