Fortsatt varmt

Jag la mig redan klockan 22 igår kväll. Sov till sex. Eller sov och sov är väl att ta i. Jag var så trött när jag la mig men var vaken igen vid 01.00 och sen var det till och från med sömnen. Nu har jag druckit kaffe och ätit en vetepärla med ost på. Undrar om jag ska städa nåt idag. Skulle behövas tror jag.
 
Solen är redan uppe och SMHI har lovat en varm och solig dag. Igår hade Älvsbyn 33 grader. Typiskt Älvsbyn. Jag satt ute en stund och det var verkligen varmt och skönt. Nu är jag väl ingen soldyrkare numera, men en stund kan det vara skönt.
 
Blir väl lite TV ikväll här i min ensamhet. Ger väl kottarna lite mat ikväll. Kan också vattna mina blommor när det nu har varit så varmt. Vad TV bjuder på vet jag inte. Jag tror det är final i Let´s dance. Inte så kul direkt. Hoppas ni har roligare än så. 
                               
Hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0