Usch!!!

Det här har jag redan skrivit en gång på morgonen. Men hux flux försvann hela texten. Min dator är helt knäpp. Det jag skrev var en massa gnäll, så det kanske inte var så underligt att det datorn inte ville se det nå mer. Inte mycket sömn i natt. Ont i leder och tår. Vet inte var gränsen går mellan värk och värk. Försöker minnas när jag inte hade ont nånstans. Då när jag for fram med min cykel i ur och skur. Sommar som vinter cyklade jag. Men det var då det.
 
Solen skiner idag också. Men halt är det här utanför. Såg en dam som slog en vurpa här utanför tian. Påsar och kassar for huller om buller. Men hon tog sig upp efter många om och men. Tur jag håller mig inne idag.
 
I morgon hinner jag inte blogga nåt då jag har annat för mig. Men jag hör av mig på tisdag igen. Ha en bra söndag och hej då!
 
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0