SAIK 114 poäng

Onsdag igen. Inte klokt vad veckorna rasar iväg. Det snöar idag också, tyvärr. Just nu är det -8 grader. Sov bra fram till 03,30 och efter det låg jag bara och väntade på att smärtlindringen skulle ta över. Men tji fick jag för inget hände och klockan sex steg jag upp. Suck!
 
SAIK vann serien och fick en miljon. Tycker det är en knäpp ordning. Jag tycker att allt skulle avgöras efter slutspel. Det vill säga svenska mästare = 1 miljon. Ja men nu är det inte jag som bestämmer. Och jag är ju medlem så jag får tacka och ta emot. Som motståndare i slutspelet valde vi Brynäs. Hoppas det går bättre än förra året då Brynäs vann finalen, över just SAIK.
 
Ska jag shoppa idag eller skjuter jag upp det som vanligt. Började sticka på sockar igår, i två blåa färger. Riktigt snyggt blir det. Skrytmaja där. Kanske jag gör nåt nyttigt nu istället för att sitta här och kolla på en skärm.
 
Ha det så bra och hej då!                  
                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0