Lördag förmiddag

Känns kyligt idag också men har blivit lovad varmare under dagen. Just nu "Ring så spelar vi". Försöker hänga med i frågorna för att låta hjärnkontoret får lite gymnastik. Har ätit frukost och ska senare se femmilen från  Holmenkollen. Så är det ju hockey idag också. Hemmamatch för SAIK. Må dom vinna.
 
Prinsesan Lilian begravs idag i Storkyrkan. Det visas på TV. Jag har ingen relation till henne. Har hört att hon var en fin människa. Men jag ska inte se detta. Däremot såg jag en film igår kväll på ettan. "City by the sea" med Robert De Niro. En sorgsen historia. Det är så skönt att se en film utan reklamavbrott. Hoppas Svt håller fast med det.
                    
 
Igår städade jag sovrummet ordentligt. Vände också på sängen samt bäddade rent. Då har jag sovit gott inatt. Men nog har jag ont lite överallt. Även i ryggen. Men mest i händer och tår.
 
Vad ska jag äta idag? Ingen aning. Det är väl inte så noga. Bara det mättar. Snart melodikrysset. Ha en bra lördag hörni. Hej då!
                                           
                                                         
 
                                           
 
 
                                   
 
                                  
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0