Inomhus EM i friidrott

Vaknade sex, tog medicin och smög sen omkring för att inte väcka Matte som sov på min soffa. Igår hade jag en livlig dag. Matte kom vid ettiden. Jag hade dammsugit och snyggat till.  Värmde lasagnen och gjorde en sallad. Isabel och Alec kom hit och åt.  Sen bakade vi semlor. Alla var med och drog sitt strå till stacken. Till och med Alec hjälpte till. Han gillar att hjälpa till i köket. Jag gjorde nog det minsta. Kan kalla det övervakning av personal.

Inget Emmerdale idag. Det är inomhus EM i friidrott istället. Kan vara spännande förstås, om än det är på fyran. Håller en tumme på Johan Wissman.
 
Nu ska jag inte skriva nåt mer. Ska vara trevlig mot Matte istället, när jag har honom hemma. Igår kväll regnade det ordentligt.
 
Ha en bra dag och hej då!            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0