En mulen dag

Har nyss duschat och så har Isabel varit hit och lagt om. Stackars hon som är så stressad och måste ändå komma hit och hjälpa mig. Nu skulle hon träna, hämta ut pengar till mig och sen på jobbet. Jag har ringt och beställt varor. Det är det jag ska ha pengarna till. Varorna kommer i morgon.
 
Önskar att jag blir lite piggare nu i veckan så jag kan fara ut lite och shoppa (bara nåt nödvändigt). Typ shampo och sånt. Kanske också äta nåt gott. Men det är kanske inte så kul att göra det ensam.
 
Ikväll ser jag på trean programmet där kändisar gör simhopp. Fick inte se hockeyn igår pga att jag inte har den kanalen. Men SAIK vann i alla fall. Nu är dom klara för semifinalen, men vet inte än vilka dom möter där. Hoppas orken är kvar då. ♥
 
Snart ska jag se Emmerdale. Inget Holby City idag då det är curling. Sen blir det att klura ut vad man ska äta idag. Inte det lättaste precis.
 
Ha nu en bra dag. Hej då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0