Tji torkning av tvätt ute

Idag invigs Facebooks servicehallar i Luleå. Verkar vara stort om man hör på radion. Själv förstår man åssit. Nu på morgonen är det lite mulet och jag längtar efter sol. Björktrastarna har terroriserat min uteplats med sitt skit. Var kommer dessa fåglar ifrån? Förra sommaren så jag dom inte. Jag kan ju glömma att jag kan hänga ut tvätt på tork nu. Jäkla skitfåglar!
                                      
 
Nyss for den ensammma pappan med sina två barn hemmifrån. Dom är så kvittrande glada och den lilla flickan med sina blonda lockar pratar oupphörligen. Pojken är några år äldre ä flickan. Tösen berättade för Matte att han heter Axel. Underbart med glada barn t o m i den tidiga morgonen. Det piggar också upp en äldre käring.
 
På förmiddagen kommer mina matvaror och sen väntar jag Isabel när hon slutat jobba. Behöver hennes hjälp så jag kan duscha.
 
Igår kväll såg jag "Krigets unga hjärtan" och "Bates motel" på ettan. Jag verkligen njuter av att se TV utan reklam. Hoppas vi får behålla ettan och tvåan reklamfria.
 
Har några myggbett envist kliande. Hua! Får väl överlämna myggen åt fåglarna. Ha en bra dag så hörs vi sen. Ciao!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0