Ordningen är återställd

Det är skönt att känna att det är sommar. Och då skiter jag i vad väder det är. I alla fall älskar jag sommaren, om än jag hatar mygg. Hoppas alla småfåglar känner sig hungriga då dom passerar här utanför. Och tar sig en munfull.
 
Har nyss duschat och klätt mig och friserat mitt ostyriga hår. Man kan säga att ordningen är återställd och jag är solo igen. Har sovit bra inatt utan värk. Underbart så! Snart kommer Isabel och ska skjutsa mig till VC för omläggning. Nog måste jag få säga att jag har underbara barn som ställer upp i tid och otid. Ibland är jag gnällig så jag får skämmas. Men det är mest när värken gör så att inte tål mig själv ens. Måste försöka lägga band på mig.
 
Måste ta ut pengar från bankomaten och kolla om  Coop har jordgubbar. I morgon ska jag ju beställa varor då ska jag se om dom har jordgubbar på Kvantum. Här ska man äta gubbar i tid och otid. Smaskens! Har betalat räkningarna för denna månad. Blir nog inget sparat nu. Får vara glad om jag går runt ser jag. Ingen postkodvinst heller. Skulle en sån dyka upp skulle man väl svimma.
 
Nu är det bäst att jag gör mig i ordning så Isabel inte behöver vänta. Ha det bra mina vänner och hej då!
 
                                      
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0