Mycket mygg

Nu är ordningen återställd och Matte har farit hem. Tråkigt att bli ensam igen. Roligt att ha sällskap i sommarkvällen. Men jag har ju blivit så kvällstrött (beror på värktabletterna) så det kan väl inte vara så kul för sällskapet. Ja, ja har jag tur så kommer sällskapet tillbaka till midsommar. I natt har jag sovit 12 timmar. Otroligt!
 
Växlande molnighet idag. Igår kom det några riktiga störtskurar. Men har varit uppehåll i natt. Önskar jag hade haft ett luftgevär så jag kunde smälla av några saltskott på björktrastarna. Kanske dom försvann då. Vilka elaka fåglar. Och skitaktiga. Bläh!
 
Är nog lat idag. Det är ju inte så jobbigt. Ska ringa samhall och beställa varor. Kanske städa en garderob. Måste kolla mina sommarkläder. Har faktiskt kläder som jag aldrig använt. Bl annat en puderrosa blus, en svart blus med vita små prickar på. Riktigt somrigt. Och sen min fina klänning. Skulle behöva en ny kjol. Kan kanske köpa tyg och sy en. Återstår att se.
 
Hoppas solen kommer fram och motar bort myggen. Ha en bra dag! Ciao!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0