Mitten av juli

Nu är solen framme denna onsdagmorgon. Har fikat och bara njuter av sommaren. Än så länge är värmen lite försiktig. Om jag tänker tillbaka på denna sommar har jag inte varit nära värmeslag nån gång. Har där emot varit lite småfrusen som oftast.
 
Pratade med Matte igår efter hans hemkomst. Dom hade haft trevligt i Stockholm och han var nöjd. Planet landade i Skellefteå och han tog buss därifrån till Älvsbyn. Han har tänkt komma hit nåt i helgen. Då tar han mattan med sig. Tror jag börjar med städningen idag. Men först inväntar jag varorna. Hoppas dom har jordgubbar. Längtar!
 
Igår kväll blev det TV. Stickade mig genom allsången och sen Morden i Midsomer följt av Bates Hotel. Avslutade kvällen med lite mahjong. Sen sov jag gott fram till sju. Nu önskar jag er en fin dag så hej då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0