Glada barn

Ännu en solig dag här på Hagelvägen. Det är söndag morgon eller rättare sagt förmiddag. Jag sov till 8.30. Gjorde kaffe och två limpmackor. Den ena med stekt ägg och den andra med falukorv (lättkorv). Kaffet blev riktigt gott. Jag är ingen hejare på att göra kaffe. Ibland lyckas jag, ibland inte. Men vem bryr sig? TV hela kvällen igår. Såg lite friidrott, Land girls, Morse och Banks. Sen var det sängen som väntade.
 
Idag undrar jag vad jag ska hitta på. Ser väl lite TV, kliar lite myggbett och läser en stund. Äter något gott till lunch och middag. Något främmande får jag inte. Men nu är jag så van att vara  ensam att det är som det är. Får glädja mig åt att se dom små glada barnen cyklande och skrattande här utanför. Jag älskar att se glada barn. Appropå barn kommer väl Alec hem idag från Älvsbyn. Hoppas han har haft det roligt med Matte.
 
Inget mer för mig att berätta. Kottarna verkar må bra. Dom är här då och då för att kolla om det finns nån mat. Ha ni en bra dag och hej då!
                                   
                      
 
                                               
    
     
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0