En lugn dag

Måndag igen och dagen började med solsken som nu har bytt skepnad till halvmulet. Cirka 19 grader nu och det är väl sisådär. Klockan 13 ska jag vara på VC för omläggning. Hoppas det snart är klart med detta skit. Känns i alla fall bättre nu med mindre värk i tårna. Till mat idag blir det nåt enkelt som t ex bacon, ägg och potatis. Eller nåt sånt. Kottarna har varit och ätit i natt så nu kan dom väl vara nöjda och inte behöva vara här och tigga.
 
Ska snart in i duschen men tänkte spela lite mahjong först. Hur ska det bli med min städning? Skulle behöva ta fönster och golv. Men hua, hur ska jag orka med detta. Jag vill så gärna men!
 
Hur ska jag få hem mattan från Matte? Imorgon kommer pojkarna hem från Stockholm efter sitt äventyr där. Skönt att ha dom på hemmaplan igen.
 
En lugn dag som vanligt och hoppas ni har det bra och hej för idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0