Emma har namnsdag

Tisdag och efter en orolig natt med en mage som inte är så kul så har jag beställt varorna för i morgon. Har även betalat räkningarna för denna månad. När man ser en och en räkning verkar det inte så farligt men när man klumpar ihop dom alla blir det mycket. Men det är bara att se glad ut och betala.
 
Såg inget på TV igår utan la mig i sängen. Därför såg jag Hunted på play idag. Såg även den nya serien Paradis. Nu håller jag på att koka potatis till pannbiffen jag gjorde igår.
 
Vädret idag är soligt och blåsigt. Denna sommar måste väl vara den blåsigaste i mamma minne. Men inget att göra åt. Ikväll ska jag väl tittat lite TV och läsa lite. Slöa med andra ord.
 
Önskar er en bra dag så hej då!
 
Min hund som hette Emma. Saknar henne fruktansvärt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0