Palt idag

Sovmorgon idag. Ja jag sov i alla fall till åtta. Mindre med värk till glädje för mig. Frukost intagen och nu sitter jag här och skriver. Matte kommer idag. Han åker buss och Isabel som har ledig dag, hämtar honom på busstation. Han kommer vid tretiden. Så då blir det palt idag efter önskemål från Matte.
 
Bara -4 grader ute och jag tror solen ska visa sig idag. Efter gårdagens snöande (det bara vräkte ner) känns det skönt med annat väder. Och enligt SMHI ska vi få blida imorgon. Synd att jag inte kan få på mig skor så jag kan gå ut en stund.
 
Annars är det väl som vanligt här. Det blir Emmerdale och eventuellt Holby City innan Matte dyker upp. Isabel ska köpa potatis till palten så sen blir det till att skala den och göra paltsmeten.
 
Ha en bra dag och hej då!
 
                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0