Yr i bollen

 
Ingen sol idag men ett tjockt molntäcke vilar över Hagelvägen. -6 grader är det nu. Har nyss varit in på  apotekets hemsida och beställt hem mediciner. Nu har jag bara att vara på affären också. Ganska tomt i kylskåp och skafferi. Får vänta tills eftermiddagen med det. Just nu är jag lite yr i bollen. Måste vara medicinerna.
 
SAIK vann över Linköping borta med 5-3 igår. Men kan inte glädjas som vanligt. Är förbannad på dom som tränar U16. Vad är det för stil att skrika könsord och andra mindre lämpliga ord till killar 15-16 års åldern. Till sist blir det så att killarna ledsnar och lämnar laget. Flera har gjort det, bl a mitt barnbarn. Han har gått till en annan klubb. Där han blir väl behandlad och stöttad. Jag funderar på att gå ur klubben. Vill inte stödja nåt sånt. Synd bara att det ska drabba A-laget.
 
Det blev inte att jag såg så mycket på TV. Bara parallellslalom lagtävlingen. Där Sverige tog silver. Sen såg jag "Vem vet mest". Tog sen boken till sängen. Skön kväll. Ikväll kanske jag kollar kockprogrammet. Det var ett tag sen. Sen ser jag "Chicago fire" och sen nattinatti.
 
Det är inte så lätt att skriva när man är yr. Ursäkta om det blir fel. Jag bryter här.  Hej då!
 
                              
 
                                                    
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0